یکشنبه، تیر ۲۵، ۱۳۸۵

تكذيبيه 7 زنداني سياسي

اخیرا باخبر شدیم که فردی به نام امیرعباس فخرآور خود را بنام سخنگو و نماینده زندانیان سیاسی اعلام کرده است.
ما زندانیان زیر ضمن تکذیب این ادعا اعلام می داریم که امیر عباس فخرآور عامل اطلاعات قوه قضائیه بوده که به جرم اعمال منافی عفت به زندان افتاده و در زندان قصر در سال 82 همکاری خود را با حفاظت زندان آقای عباسی که در زندان مسئول اطلاعات آنجا بوده آغاز و شروع به اطلاع رسانی و آدم فروشی می کرده است. وي سپس به زندان اوین و بند سیاسی انتقال یافت و با معرفی خود به عنوان "فعال دانشجوئی" سعی در نفوذ به هسته زندانیان سیاسی در بند یک اندرزگاه هفت نمود. اما بزودی افشاء گشته و در زندان تبدیل به مهره سوخته گشت.
فخرآور پس از مدتی ماندن درزندان، و با اينكه مدت محكوميت اش به نصف نرسيده از حدود يك سال است که به بیرون از زندان انتقال یافته و کوشش مي کرد که خود را به خارج از کشور برساند. اما با افشاگریهای نیروهای آگاه، موفق به انجام این ماموریت نگشت (اعلام خبر كذايي حكم تير نيز براي همين منظور بود كه به جايي نرسيد).
بنابراین او كه به لطف قوه قضائيه دانشجوي دانشگاه پيام نور شده، از طرف اطلاعات قوه قضائیه به ماموریت جدید و سازماندهی شده دیگری، یعنی تشکیل انجمن زرد دانشجوئئ در دانشگاه پیام نور اقدام نمود. تا بدین وسیله بتواند عناصر آماده مبارزه را شناسائئ کرده و در مقابل انجمن های دانشجوئئ حاضر در جنبش دانشجوئئ به موازی سازی و ايجاد اختلاف بپردازد. كما اينكه در طي چند سال گذشته تنها كاركرد وي ايجاد اختلاف در صف مبارزان سياسي بوده است. متاسفانه زندانیان که ماهیت ایشان همواره برای آنها روشن بوده است از معرفی او به جامعه، ازترس ناامید شدن هموطنان مبارز به ويژه در خارج از کشور خودداری کردند.
اینک که گستاخی را به حدي رسانده که شخصیت پلید و منفی خود را زیر لوای نماینده سخنگوی زندانیان سیاسی مخفی کند چاره ای ندیدیم جز آنکه به افشاء ماهیت واقعی او بپردازیم. متعاقبا در چند روز آینده تاریخچه مختصری از فعالیتهای پلید این عنصر نفوذی ارائه خواهیم داد.
حجت بختیاری
بهروز جاوید تهرانی
ابراهیم مومنی
بینا داراب زند
فرهنگ پورمنصوری
ولی الله فیض مهدوی
خالد هرداني
زندان اوين و زندان رجائي شهر

بدون نظر