چهارشنبه، شهریور ۲۲، ۱۳۸۵

چنين گذشت روزها


هر دم از شوق تو
نقشي زنده ام راه خيال
با كه گويم كه در
اين پرده چه ها مي بينم
1 - اولين و بهترين خبري كه بعد از مدت ها مي خوام توي وبلاگم بنويسيم خبر آزادي دوست عزيزمون مجتبي است مجتبي يا همون مديار نويسنده وبلاگ من نه منم امروز بعد از دو سال و ده ماه حبس آزاد شد مجتبي كه الان توي قمار عاشقانه مي نويسه جز برترين وبلاگ نويس هاي دنيا شناخته شده ، اميدوارم كه هر روز موفق تر و سر بلند تر باشه
من نه منم اولين وبلاگ مجتبي
استیجه يكي از وبلاگ هاي مجتبي
قمار عاشقانه وبلاگي كه الان اون رو مي نويسه
2 - خبري كه از طرف كميته دانشجويي گزارشگران مبني بر اعدام خالد هرداني در آبان ماه پخش شده بود تكذيب شد اين اولين باري هست كه از تكذيب شدن خبري اينگونه خوشحال ميشم سايت روياي عدالت كه متعلق به رويا تيموري هست در خبري مي نويسه تكذيب حكم اعدام خالد هرداني ، خدا رو شكر كه اين خبر تكذيب شد حالا بايد براي آزادي خالد و همراهانس مبارزه كنيم و يكصدا بگوييم كه خالد و همراهانش را آزاد كنيد
3 - احمد باطبي رو همه مي شناسين دانشجوي كه به جرم گرفتن پيراهن خونين در دستش و به جرم نداشته و بخاطر بيان نمودن حقيقت هفت سال از زندگيش رو تو زندان گذروند چند وقت پيش اومدن و گرفتنش ، الان توي بند 209 زندان اوين هست حالش زياد خوب نيست خيلي براش نگرانم از اينكه اتفاقي براش بيفته و ما هم هر كاري بكنيم ديگه دير شده باشه بخاطر همين ازتون خواهش ميكنم هر كاري مي تونين براي آزاديش انجام بدين تا بلكه زودتر آزاد بشه و تحت مداوا قرار بگيره احمد جان همچنان منتظرت هستم و براي آزاديت از دل و جان مبارزه مي كنم
4 - تو اين ماه هاي گذشته اخبار خيلي تلخي رو خوندم از جمله مرگ اكبر محمدي يكي از دانشجوياني كه به جرم نداشته بازداشت شد و زير شكنجه ها در بازداشتگاه توحيد دچار مشكلات جسمي بسياري شده بود اكبر بخاطر اينكه وضعيتش معلوم بشه اعتصاب كرد و رها شد وقتي اين خبر رو شنيدم بغض گلوم رو گرفته بود و نمي تونستم چيزي بگم ياد جمله بابك خرمدين افتادم كه تو نفس هاي اخر ميگه ( يا آزادليق يا اولوم ) يا آزادي يا مرگ ، الان اكبر پيش ما نيست رفته و ياد و خاطرش هميشه تو دل ماست ، اكبر جان نمي ذاريم اين جنايات كارها حق تو رو زير پاشون له كنن با تمام وجود ازت حمايت كرديم و خواهيم كرد
5- چندي پيش هم ولي الله فيض مهدوي از بين ما پر كشيد و رفت ،بچه ها براي لغو حكم اعدامش خيلي زحمت كشيده بودن ولي اين كثافت ها اونقدر پست هستن كه به نيت شوم خود رسيدن فيض مهدوي مرد ولي با افتخار و سر بلندي مرد هنوز حرفاش تو گوشمه از زندان صداش رو ضبظ كرده بودن ، نمي تونم بگم وقتي خبر فوتش رو شنيدم چه احساسي پيدا كردم روحش شاد
6- احمد سراجي همون وبلاگ نويس تبريزي كه 30 ضربه شلاق خورد فكر ميكنه فراموش كردم احمد جان باور كن هر روز بيشتر به فكرت هستم به اينكه چه جوري كمك كنم بهت ولي بخاطر حجم كاري و توان كم من چند صباحي نتونستم جوياي حالت بشم نبايد از من ناراحت بشي در ضمن اون موردي رو كه به دوستان گفته بودي به روح بابك قسم پيش من نيست نمي دونم چرا فكر كردي پيش منه ولي قسم به اون دوستيمون قسم به اون صداقتت ، صادقه بهت ميگم پيش من نيست و اينم يادت باشه كمپينت رو جديدا راه انداختم بزودي هر چي در توان دارم براي كمك به تو به كار ميگيرم عزيز
7 - اين روزها جمهوري اسلامي تصميم گرفته باز هم انسان هاي بي گناه را به چوبه دار بكشونه تو اين چند روز خيلي ها بهم پيام دادن و گفتن بايد كاري بكنيم ، فقط توصيه من اينه كه تا با هم و دست به دست هم جلو نريم نمي تونيم در مقابل جمهوري اسلامي ايران كاري بكنيم پس بياين با هم بگيم حكم اعدام شهلا جاهد و كبري رحمان پور رو متوقف كنيد
پي نوشت :
1 - راوي عزيز از محبتي كه نسبت به من داري سپاس گذارم اميدوارم هميشه شاد و سربلند باشي عزيز
2 - توصيه به دوستان وبلاگ نويس : اگر مي خواهيد وبلاگ سياسي يا ضد جمهوري اسلامي راه بيندازيد به هيچ وجه از سرور هاي ايراني و وابسته به رژيم استفاده نكنيد و نكات امنيتي را بسيار رعايت كنيد

بدون نظر