شنبه، آذر ۰۲، ۱۳۸۷

گویا همه انتظار داشتند که ما بگوییم گور بابای حسین درخشان !

گویا همه انتظار داشتند که ما بگوییم گور بابای حسین درخشان ! ولی اینگونه نبوده و نخواهد هم بود من و کسانی که با من موافق هستند بدلیل حمایت از آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر که توسط این حکومت بنا به هر دلیلی زیر سوال رفته و قربانی بازی های سیاسی شده است دفاع کرده و می کنیم !
اگر بحث عدالت و آزادی بیان هست برای همه باید یکی باشد
تمام احتمالات در مورد حسین درخشان را می دانم و آنها را می نویسم تا دوستانی که بنده را به هر دلیلی سرزنش کرده اند و علت حمایت بنده را پرسیده اند بدانند که بدون مقدمه وارد نشده ایم !
1- دستگیری حسین درخشان یک نمایش برای نشان دادن آزادی بیان و آزادی مخالفان در ایران است ! ممکن است چند روز دیگر خبر آزادی حسین درخشان را بشنویم و جمهوری اسلامی با این دلیل بگوید که در ایران آزادی وجود دارد !
2- شاید براستی حسین درخشان برای اسرائب جاسوسی می کرده است که در این صورت باید منتظر خبر اعدام وی باشیم ! با اینکه جاسوسی هم حکمش اعدام نیست ولی طبعا اگر چنین جرمی برایش به اثبات برسد اعدام خواهد شد ! و به شخصه از مرگ هیچ شخصی خوشحال نمی شوم ! اون موقع باید منتظر باشیم حسین درخشان هم به سرنوشت علي اشتري دچار بشه !
3- ممکن است حسین درخشان از ماموران جمهوری اسلامی باشد و این کار صرفا برای فریب دادن عموم مردم است که وی را شناخته اند !
4- شاید واقعا حسین درخشان بعنوان یک وبلاگ نویس و بخاطر عقاید و نوشته هاش بازداشت شده !
5- ...
بقیه موارد رو خودتون می تونین حدس بزنین مسئله اصلی اینجاست که تو اکثر احتمال ها پای آزادی بیان در میونه ! اگر بازداشتش نمایشه بخاطر اثبات وجود آزادی بیان هست و اگر واقعی بخاطر نبود آزادی بیان هست ! خوب پس ما کار خودمون رو می کنیم از آزادی بیان حمایت می کنیم تا وسیله تازه ای برای بازی های سیاسی نباشه !
متاسفانه همیشه برخورد های نا برابر در بین ماها وجود داشته و دارد وقتی به خودی ها می رسیم عدالت و بی گناهی تنها کلمه ایست که از اون یاد می کنیم وای به روزی که حرف مخالفان و دشمنان مان باشد آن موقع فقط مجازات و جرم به ذهنمان خطور می کند !
آبروی معاون فرهنگی دانشگاه زنجان را بریدم بخاطر چه و که ؟ چون مخالف وی بودیم ! خوب همین تمبر های آزادی خودشون هزاران بار بدتر از اون معاون هستن ! اگر معاون دانشگاه زنجان با یک دختر به صورت مشروط رابطه ای جنسی می خواست برقرار کنه ! مبارزان و تمبرهای آزادی ما با اسم حقوق بشر و مبارزه و ... به ده ها دختر وزن تجاوز کرده اند و تازه می خواهند ادامه بدهند ! ( به زودی زود مطلب کاملی خواهم نوشت )
لینک های مرتبط با حسین درخشان :

وای حسین کشته شد / ملا حسنی

خلاصه اینکه من حرفها و تفکرات حسین درخشان رو تائید نمی کنم ولی به قول آقای علیرضا رضایی اخلاق می گه باید ازش حمایت کنیم !

بدون نظر