چهارشنبه، اسفند ۲۸، ۱۳۸۷

خاک بر سرمان برادرهایمان را می کشند و ما مرده پرستی را ادامه میدهیم !

لعنت بر این جانیان و جلادان
لعنت بر تمام اونهای که سکوت کرده اند و سهم کمتری از این رژیم فاسد در این جنایت ها ندارند

خبر خیلی سنگین هست دارم دیوانه میشم امید رضا هم رفت ، بخاطر سکوت ماها ، بخاطر ترس ماها و امثال ماها یکی دیگر از دوستانمان ، برادرهایمان را کشتند ، صدایمان در نیامد که بگویم آزادش کنید حال همه می خواهیم برای مرده وی خبر بنویسم مقاله ها را علم کنیم و همه این را محکوم کنیم !

ولی چه فایده که محکوم می کنیم ولی برادرهایمان را شکار می کنند و ما هم نگاه می کنیم ، برادرها و خواهر هایمان را می کشند و ما مرده پرست می شوم !

قسم تان می دهم به هر آنچه که می پرستید ، به هر آنچه که اعتقاد دارید ، از این سکوت خفت بار دست بکشید و برای زندانیان و عزیزانی که هنوز زنده اند فریاد بزنید بگویید ما انها را زنده می خواهیم ! بگویید نکشید !

با وجود اینکه مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران گزارشی از وضعیت بد این دوستامان را فرستاده بود همچنان سکوت کردیم چرا ؟ این سکوت ها ، این مرگ ها ، دلیل شان چیست ؟



امیدرضا میرصیافی نویسنده وبلاگ فرهنگی روزنگار به علت آنچه که تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبران نظام خوانده شده به دو سال و نیم حبس محکوم شد. وی پرونده ای مفتوح در باب توهین به مقدسات نیز دارد. شعبه ۱۵دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی، بنا بر مواد ۵۰۰ و ۵۱۴ قانون مجازات اسلامی امید رضا میرصیافی را به علت تبلیغ علیه نظام به 6 ماه حبس تعزیری و به علت توهین به آیت اله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر نظام، آیت اله خامنه ای به دو سال حبس تعزیری و در مجموع به دو سال و نیم حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت محکوم کرد .

وبلاگ روزنگار امید رضا میرصیافی !
گزارش پزشکی مرگ امیدرضا میرصافی در زندان اوین

یک نظر

ناشناس گفت...

koshtan az khordane ab baraye in bihovviata sahtar budeh va hast..omid reza,mehr nehad,feze mahdavi, saran...va va va ke tanha nemoonehaye efsha shode hastand..ina khoonkhat hastand mesle zahak..agar ruzi na dige be ruz nemirese ghatl o jenayateshoon lahzei hast..faghat nemidoonam che zamani sarnegoon mishan..ama yaghin daram...khoone tamamie in siavoshan az yek rooz mijooshad..