جمعه، اسفند ۳۰، ۱۳۸۷

سرکوب همه جانبه اینترنت بعنوان سلاحی برای براندازی!

اقدام سپاه پاسداران در مورد دستگیری عوامل سایت های سکسی که به نوعی ضد دین و ضد انقلاب هم معرفی می شوند علاوه بر واقعیت، بلوفی برای ترساندن کاربران و محدود کردن آنها می باشد! به طریقی می توان گفت جمهوری اسلامی با استراتژی جدید در مورد اینترنت می خواهد فضای نامحدود و بدون کنترل اینترنت را با ترساندن کاربران و ایجاد ترس در بین آنها نوعی خودسانسوری را به واسطه کاربران اعمال کند ! ضعف و ترس جمهوری اسلامی از دنیای مجازی ( اینترنت ) به حدی زیاد می باشد که برای سرکوب در آن به هر حیله ای متوسل خواهد شد ، استفاده از رسانه ملی ، روزنامه های دولتی و حتی پخش اعتراف های که صحت آنها هنوز بجز از طرف ارگان سپاه از جایی تائید نشده است . انهدام یک شبکه اینترنتی که در اصطلاح فعالیت های ضد دین و ضد انقلابی انجام می داده و در واقعیت مدیریت سایت های سکسی را بر عهده داشته هدف این پروژه نبوده و نیست چرا که در پشت پرده این اخبار و گزارشها پروژه ای گسترده تر از آن دنبال می شود چرا که سایت های به مانند تخمه ، دخمر ، سینه و ... که سایت های سکسی فارسی زبان هستند همچنان بر روی اینترنت فعال می باشند .
همانطور که در اعترافات پخش شده در شبکه سوم سیما عنوان شد مسئله امنیت در اینترنت را باید جدی بگیرید ، تا مشکلات امنیتی برای شما ایجاد نشود . خانواده ها نباید فریب چنین برنامه های را بخورند همانطور که عنوان کردم این نوعی فریب کاربران و خانواده ها است تا از اینترنت که نوعی برانداز نرم هست جلوگیری کنند .
 
وبلاگ نویسان ، وب منیجرها و کاربران اینترنتی داخل ایران توجه کنید :
۱- از سرور های ایرانی برای سایت خود استفاده نکنید و فضای مورد نیاز خود را برای راه اندازی سایتتان از خارج از کشور تهیه کنید .
۲- وبلاگ نویسان از سیستم های وبلاگ دهی ایرانی همانند بلاگ فا ، میهن بلاگ ، پارسی بلاگ ، ایران بلاگ ، پرشین بلاگ و ... استفاده نکنید سیستم های وبلاگ دهی بلاگر و ورد پرس امن ترین و بهترین سیستم ها هستند . 
۳- از ابزارهای ایرانی همانند وبگذر برای سایت و وبلاگ خود استفاده نکنید.
۴- برای ورود به کنترل پنل وبلاگ یا سایت ضد حکومتی ، ضد دین و ... از وی پی ان و پروکسی های معتبر استفاده کنید . ( برای ورود به کنترل پنل سایت و وبلاگ های خود )
۵- از ثبت مشخصات حقیقی خود در مکان های نا امن اینترنت جدا خودداری کنید.
۶- به اشخاص نا آشنا اطلاعات و پروفایل شخصی خودتان را نگوید.
۷- از ارسال ایمیل های محرمانه و خصوصی از طریق سیستم های یاهو خودداری کنید و از سیستم ایمیل هات میل ، جیمیل استفاده کنید . 
۸-از مسنجر ها و سایت‌های چت نا امن و نا معتبر استفاده نکنید ، یاهو مسنجر برای انجام امور امنیت ندارند از سیستم های گفتگوی گوگل تالک ، اسکایپ و پالتالک برای چت و گفتگو استفاده کنید.
۹- به شبکه های اجتماعی ایرانی نا امن همانند کلوب دات کام اعتماد نکنید، از شبکه های اجتماعی فیس بوک و مای اسپیس و ... استفاده کنید.
۱۰- در دنیای مجازی ( اینترنت ) به هیچ شخصی و مطلبی اعتماد نکنید و همیشه مد نظر داشته باشید که برخورد شما با مسائل امنیت شما را تضمین خواهد کرد.
 
 نکاتی برای فعالان ناشناس در اینترنت:
۱- همیشه مواظب اشخاص ناشناس باشید.
۲- از خود اطلاعاتی در اختیار افراد مورد اعتماد قرار بدهید تا در صورتی که مشکلی برای شما بوجود بیاید بتوان سکوت را شکست.
۳- تا جایی که می توانید با حفظ حریم ها و با هویت واقعی در اینترنت فعالیت کنید.
۴- نکات امنیتی بالا را همیشه رعایت کنید بدور از ترس و واهمه بدانید که جمهوری اسلامی ایران از تک تک کاربران اینترنتی مخالف هراس دارد زیرا که می داند به نوعی برانداز می باشند به امید پیروزی روشنایی بر تاریکی و حق و عدالت بر ظلم و استبداد و زنده باد آزادی

بدون نظر