یکشنبه، فروردین ۰۲، ۱۳۸۸

افشای شرکت امن افزار مجری فیلترینگ بعنوان عامل فروش سی دی های غیراخلاقی !

برای حکومت جمهوری اسلامی ایران ال ان بی ماهواره حکم نارنجک و کاربر متصل به اینترنت حکم تانک را دارد ، در این شرایط برای محدود کردن دسترسی کاربران یه اینترنت و ماهواره جهت اعمال سانسور در مورد اطلاع رسانی آزاد و آزادی بیان از شرکت های که خود به نوعی عامل ترویج فساد حکومتی در ایران هستند استفاده می کند . جمهوری اسلامی ایران ادعا می کند که برخی از سایت های ضداخلاقی و ضد دینی قصد براندازی نرم دارند که باید گفت شرکتی که در ادامه مطلب معرفی می گردد یکی از ترویج دهندگان مسائل ضد اخلاقی است که با این عمل در پی براندازی نرم هستند .

شرکت امن افزار گستر شریف یک شرکت ایرانی فعال در زمینه فناوری اطلاعات و امنیت شبکه که از سال ۱۳۷۸ با هدف پاسخگویی به نیازهای روز جامعه در ‏ زمینه امنیت شبكه‌های كامپیوتری تشكیل شده است ، هم اکنون یکی از شرکت های زیر ساخت و پایه برای جمهوری اسلامی ایران در امر سانسور و فیلترینگ اینترنت می باشد . دولت ایران در ابتدا از برنامه‌های فیلترینگ آمریکایی و اروپایی برای اعمال سانسور اینترنت در ایران استفاده می‌کرد که بسیاری از صاحبان این نرم افزارها ادعا کرده اند که جمهوری اسلامی ایران بدون کسب جواز از آنها استفاده کرده است . رسانه‌ای شدن موضوع و مخالفت شرکت امن افزار با نرم افزار های خارجی ، دولت ایران را به سمت استفاده از شرکت‌های داخلی برای اعمال سانسور اینترنت در ایران سوق داد.

این شرکت از طرفی خود یکی از مجریان بزرگ سانسور و فیلترینگ در ایران می باشد و از طرف دیگری با فروش ویدئو های پورنو و سکسی به کاربران از طریق سایت شرکت ( لینک فروشگاه شرکت که اخیرا حذف شده است ) همچنان منفعت های خود را دنبال می کند . به طوری که این فیلم ها را در اختیار کاربران مخصوص خود قرار داده و هزینه های کلانی از آنها دریافت می کند . این شرکت با عنوان اینکه اگر به صورت تصادفی وارد این صفحه شده اید سریعا از آنجا خارج شوید قصد گمراهی و پناه کردن این امر را داشته است . نمونه ای از این فروشگاه به صورت عکس و صفحات اینترنتی ذخیره و جهت انتشار در لینک های زیر در اختیار عموم قرار می گیرد :

نسخه حفظ شده از فروشگاه سی دی شرکت امن افزار گستر شریف
مجموعه تصاویر ذخیره شده از فروشگاه سی دی شرکت امن افزار گستر شریف

شرکت امن افزار گستر شریف


شرکت امن افزار گستر شریف




تاکنون این شرکت نرم افزار و سخت افزار های متعددی در امر سانسور و فیلترینگ ایران ارائه کرده تا حکومت جمهوری اسلامی ایران و مجموعه های وابسته بتوانند اینترنت و شبکه های وابسته را محدود کنند نمونه ای محصولات این شرکت اعم است از :

سپر،وب فیلتر اینترنتی
وب فيلتر سرند فیلتر وب برای Microsoft ISA Server
وب فيلتر الك فیلتر خانگی اینترنت
اسكورت فیلتر وب در محیط لینوكس/FreeBSD
URL-DB پایگاه آدرس های اینترنتی
و ...


معرفی برخی از عوامل شرکت امن افزار گستر شریف :

عضو و رئیس هیئت مدیره امن افزار گستر شریف : رسول جليلي
مدیر عامل امن افزار گستر شریف : علی اصغر هدایتی
کارشناس گروه فايروال و فيلترينگ و مدیر فنی امن افزار گستر شریف : محسن رضواني

آدرس:
تهران، خيابان سهروردي شمالي، خيابان ميرزاي زينالي غربي (کيهان) شماره 154، واحد 7، طبقه پنجم. شرکت امن افزار گستر شريف.

کد پستی: 1576984418
تلفن : 88524277

88530647

88530648

فكس : 88752743
آدرس پست الكترونیكی : info@amnafzar.com

از کاربران و فعالان خواهش می کنیم در جهت افشای فساد حکومتی این مطلب را برای عموم بفرستید تا واقعیت های فساد در درون حاکمیت بر عموم مردم آشکارتر شود .

3 نظرات

ناشناس گفت...

برای تست داریم می نویسم ببینم این قسمت نظرخواهی بلاخره درست شده یا نه ؟

ناشناس گفت...

ميخواستي كروكي هم بكشي! ملت رو خر گيرآوردي؟ مردم از چه راه هايي تبليغ ميكنن

ناشناس گفت...

شوتعلی گرامی مردم خر نیستند:
http://es.sterlingus.com/Amnafzar/shop.htm