چهارشنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۴

معین و معین پرستان کجایند ؟

معین و معین پرستان کجایند ؟
انهای که دم از آزادی ، دمکراسی و حقوق بشر می زدند الان کجایند که ببینند چه بر سر زندانیان سیاسی می آورند هر روز شاهد جنایات رژیم هستیم هر روز باید تماشگر اعدام های این جانیان باشیم جناب آقای معین کجائید ؟
کجائید ؟
تا ببینید در زندان تبریز چه بر سر احمد سراجی می آورند کجائی که ببینی ده ها زندانی چگونه یک زندانی را در زندان خوفناک رژیم کتک می زنند و تهدید به مرگ می کنند و وعده زدن رگش را به او می دهند ؟
کجائی ببینی که صدای اکبر گنجی را به زور خاموش کردند ، و نگذاشتند که فریاد آزادی سر دهد ، کجائی ببینی همسراکبر گنجی چه می کشد ، ولی داد رسی نیست که به داد این زن ایرانی برسد و خبری از همسرش به او بدهد
کجائی که ببینی چه بر سر مردم کردستان آوردند ؟ همه را زدند و گرفتند و سرکوب کردند
کجائی که ببینی دلیل خودفروشی زنان و دختران ایرانی چیست ؟

ای مردم بیایید با هم همصدا شویم و فریاد آزادی سر دهیم
ای مردم نگذاریم سرمایه های این مملکت به باد برود
ای مردم نگذاریم جوانان این مرز و بوم را به این راحتی نابود کنند
ای مردم نگذاریم که زنان و دختران ایران که زمانی زبان زد همه بودند بدنام شوند
ای مردم نگذاریم که ایرانمان ویران شود

چرا با نام دین و اسلام دست به جنایت می زنید ؟ چرا اموال این ملت را غارت می کنید ؟ چرا هر روز باید شاهد بدبختی این ملت باشیم بترسید از خشم این ملت که روزی گریبان شما را خواهد گرفت آنوقت هیچ یک از شما ها توان پاسخگویی به این ملت را نخواهید داشت مگر می شود دست به این همه جنایت زد ؟ مگر می شود این همه مال مردم را غارت کرد ؟ مگر می شود این همه حقوق انسان ها را زیر پا گذاشت ؟


باور کنیم که معین و معین پرستان نیز از خود این جنایت کاران هستند اگر معین خطری برای رژیم بود به هیچ وجه کاندید نمی شد معین یکی از بازیگران یک نمایشنامه بود که بسیار عالی نقش خود را ایفا کرد

بدون نظر