یکشنبه، بهمن ۰۲، ۱۳۸۴

مجتبی تو باید آزاد شوی

مجتبی تو باید آزاد بشی این حرف من نیست این سخن تمام ایرانیانی است که در راه آزادی مبارزه می کنند سخن تمام آزادی خواهان است سخن کسانی هست که از ظلم و ستم و جنایات رژیم به ستوه امده اند پس این را بدان آزادی حق مسلم توست و تو باید آزاد شوی


مجتبی تو باید آزاد شوی اینو من نمی گم این سخن تما آزادی خواهان است انهای که در راه ازادی مبازره می کنند انهایی که در مقابل ظلم و ستم این رژیم سکوت نمی کنند انهایی که از جنایات این رژیم خسته شده اند پس این حق توست که ازاد باشی و به جمع ما بپیوندی
مجتبي سميعي نژاد ، وبلاگ نويس ِ محبوس در زندان قزل حصار كرج ، ساعت سه و نيم امروز شنبه 1 بهمن هشتاد و چهار به همراه دو مامور محافظ و در حالي كه دستبند به دست داشت اجازه يافت در امتحان آخر ترم ِ دانشگاه خود حضور يابد. وي دانشجوي رشته ي ارتباطات اجتماعي ِ دانشگاه آزاد ، واحد تهران مركز است و به خاطر تعلل مسئولين زندان نتوانست در سه امتحان ِ نخست خود شركت كند. مسئولين حراست دانشگاه به او اجازه ي نشستن در بين بقيه ي دانشجويان ِ امتحان دهنده را ندادند و وي را به كلاس خالي اي هدايت كردند و او با دستبند به نوشتن پاسخ سوالات ِ امتحان اش مشغول شد. سميعي نژاد را بلافاصله بعد ازامتحان به زندان باز گرداندند. اين وبلاگ نويس قرار است به همين گونه در دو امتحان ِ باقي مانده اش در تاريخ هاي دوم و ششم بهمن شركت نمايد. سكوت ِ رسانه هاي عمومي در مقابل سير پرونده ي اين وبلاگ نويس باعث شده كه او يك سال و نيم در زندان ( هشتاد و هشت روز انفرادي ) ، بدون حتي يك روز مرخصي محبوس باشد. وي به خاطر توهين به مقام رهبري به دو سال حبس محكوم گشت كه اين حكم پس از اعتراض وي توسط ديوان عالي عدالت تائيد شد. همچنين او در پرونده ي ديگري به اتهام نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي به ده ماه حبس محكوم شد كه اين حكم پس از درخواست تجديد نظر هم اكنون به دادسراي ارشاد ارجاع يافته است و در حالت مسكوت و مسكون به سر مي برد.
لطفا" اگر در باره‌ی مجتبی می‌نویسید به همین وب‌لاگ (من نه من‌ام) لینک بدهید.

فراخوان گزارشگران بدون مرز برای دفاع از آزادی بيان: گزارشگران بدون مرز، شش پيشنهاد مشخص برای تصمين رعايت آزادی بيان در اينترنت، به شرکت های بزرگ بخش اينترنت که با کشورهای سرکوبگر آزادی بيان همکاری اقتصادی دارند، ارائه کرده است. اين پيشنهادات به قصد مقابله با کنترل نامه ها، فيلترگذاری و سانسور سايت ها ارائه شده است.
گزارشگران بدون مرز از همه ی کاربران می خواهد در اين کارزار مهم برای مبارزه با سانسور، به هر طريق که می توانند، با امضا کردن و تشويق به امضا و حمايت از طومار، انتشار خبر آن، دادن پيوند به صفحه سايت برای امضا و .. همياری و از آن حمايت کنند....برای حمايت از اپن خواست ها طومار گزارشکران بدون مرز را امضا کنيد.

بدون نظر